فیلم کوتاه سپهر نصیحت‌گر

فیلم‌کوتاه «محسن زنده است» روی میز تدوین

به گزارش سایت سپهر نصیحت‌گر / فیلم‌کوتاه محسن زنده است پس از ۱۰ جلسه فیلم‌برداری در تهران راهی اتاق تدوین شد.

فیلم کوتاه محسن زنده است با محوریت غلبه‌ی رسانه‌های نوین بر روزمرگی‌ها، بخشی از زندگی جوانی را روایت می‌کند که در سیلاب بی‌پایانِ الگوهای دنیای مدرن گرفتار شده و به‌تقلیل ذهنی رسیده است؛ «محسن» – شخصیت اول فیلم – نمادی از جوان ایرانی است که در کنار درگیری با مشکلات روزمره‌ی زندگی و شخصی، به‌واسطه‌ی چارچوب‌ها و عقل‌پنداری‌های جهان مدرن درهم پیچیده و روند مطلوب ذهنی خود را از دست داده است.

فیلم کوتاه «محسن زنده است» با روایتی چندگانه از چند زمان مختلف، بحران‌ها و مقاطع مختلفی از زندگی محسن را به‌تصویر می‌کشد. در این فیلم، محسن در دوران جوانی و میان‌سالی و پس از مرگ همواره در حال رفت و آمد است و نقطه‌ی آسایش مشخصی در زندگی ندارد؛ به‌طوری‌که دوره‌های سنی مختلف برای محسن در یک زمان واحد و در یک مکان به‌وقوع می‌پیوندد.

فیلم‌نامه‌ی «محسن زنده است» با اقتباسی از داستان «استاد فلسفه» – کتاب «هبوط و چند داستان دیگر» – از ابراهیم ایزدی نوشته شده است. محسن ونایی، آزاده اکبری، ابوالفضل نوروزی و محمد سلیمی بازیگران این فیلم کوتاه هستند؛ هم‌چنین فروغ غیاثوند (دستیار کارگردان و منشی‌صحنه)، نیما وقری‌مقدم (مدیر فیلم‌برداری)، پوریا سیستانی (مدیر تولید)، متین قاسمی (عکاس) در این پروژه همکاری داشته‌اند.

سپهر نصیحت‌گر پیش‌تر فیلم مستند «حرف، حرف، عشق» را کارگردانی کرده است.

 

انتهای خبر/

کارگاه‌های آموزشی

در حال برگزاری

  • مدیریت پروژه‌های عکاسی
  • مقدمات عکاسی دیجیتال

برای شرکت در کارگاه‌ها یا دوره‌های آموزشی عکاسی و روزنامه‌نگاری می‌توانید از طریق دکمه‌ی زیر اقدام کنید.

نوشته‌های مرتبط