نمایشگاه عکس دوربین دموکراسی

نمایشگاه دوربین دموکراسی برگزار می‌شود

به گزارش سایت سپهر نصیحت‌گر به‌نقل از خبرگزاری مهر / نمایشگاه «دوربین دموکراسی» با موضوع یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یکم تیرماه ۱۳۹۲ در گالری مارلیک شهر رشت افتتاح شد. این نمایشگاه شامل ۳۴ عکس در ابعاد ۳۰ در ۴۰ است و با موضوع انتخابات امسال برگزار می شود.

در حاشیه برگزاری آیین افتتاحیه این نمایشگاه سپهر نصیحت‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسنا؛ با اشاره به هدف خود از برگزاری این نمایشگاه عکس، گفت: هدف من ایجاد نگاهی تازه و به دور از تبلیغات به مقوله‌ی انتخابات است.

وی با بیان این که سعی کردم مردم نگاهی تازه و متفاوت به انتخابات داشته باشند، افزود: اساس عکس‏‌های این نمایشگاه بر گویا بودن و ارتباط با مخاطب است اما با برداشتی آزاد می‌‏توان خرده‌فرهنگ‌های مرتبط با برگزاری انتخابات را در نمایشگاه مشاهده کرد.

این عکاس خبری در مورد سختی‌های برگزاری اولین نمایشگاه خود، اظهار داشت: در بحث اخذ مجوز مشکل خاصی نداشتم، اما در جذب حمایت مالی برای برگزاری نمایشگاه مسیر مطلوبی پیش نرفت و در نهایت همه‌ی هزینه‏‌ها را از بودجه‌ی شخصی پرداخت کردم.

وی تصریح کرد: برگزاری اولین نمایشگاه عکس خبری استان گیلان کار بسیار سختی بود، اما این سختی‏‌ها با حضور مخاطب برای من به اعتمادبه‌نفس تبدیل شد که بتوانم این مسیر را با فکر و تلاش بیش‌تر ادامه دهم.

نصیحت‌گر با اشاره به این‌که عنوانِ این نمایشگاه را «هومان دوراندیش» انتخاب کرده است، افزود: آقایان «نیما وقری مقدم» و «مهدی شعبانی» در جمع‏‌آوری آثار و برگزاری این نمایشگاه همراه من بوده‌اند.

سپهر نصیحت‌گر عکاس خبری است و اولین نمایشگاه انفرادی خود را به‌نام دوربین دموکراسی برگزار می‌کند، او در این نمایشگاه با  ۳۴ قطعه عکس فضای انتخابات کشور را به‌تصویر کشیده است. این نمایشگاه عکس از ۱ تا ۶ تیر ماه سال ۱۳۹۲ در نگارخانه مارلیک شهر رشت برگزار شد.

انتهای پیام/

کارگاه‌های آموزشی

در حال برگزاری

  • مدیریت پروژه‌های عکاسی
  • مقدمات عکاسی دیجیتال

برای شرکت در کارگاه‌ها یا دوره‌های آموزشی عکاسی و روزنامه‌نگاری می‌توانید از طریق دکمه‌ی زیر اقدام کنید.

نوشته‌های مرتبط